کد خبر: ۹۲۷۳۱۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳

عکس| تکرار رفتار هواداران ایرانی در اسپانیا؛ همه به دنبال اتوبوس رونالدو

اتفاقات رخ داده در جریان حضور رونالدو در اسپانیا، ما را به یاد اتفاقات رخ داده در جریان حضور رونالدو در تهران می اندازد.
عکس| تکرار رفتار هواداران ایرانی در اسپانیا؛ همه به دنبال اتوبوس رونالدو
آفتاب‌‌نیوز :

 تیم فوتبال النصر عربستان اردوی آمادگی خود را برای بازی سوپرجام عربستان و فصل جدید رقابتهای لیگ برتر سعودی در اسپانیا برپا کرده است. النصر فصل خود را با بازی مقابل التعاون در نیمه نهایی جام سوپر سعودی در تاریخ ۱۴ آگوست آغاز خواهد کرد و همین سبب شده تا تمرینات آنها اندکی جلوتر از سایر رقبا آغاز شود.

نکته عجیب در برگزاری اردوی النصر در اسپانیا استقبال حیرت انگیز از این تیم عربستانی است که البته تمامی آنها برای دیدار با رونالدو از تیم عربستانی استقبال کرده اند. 

تعداد زیادی از هواداران اسپانیایی که خواهان دیدار با رونالدو بودند از بدو حضور النصر در اسپانیا در جلوی هتل اقامت تیم تجمع کردند. تعداد زیادی از هواداران اسپانیایی به محل اقامت تیم النصر هجوم آورده‌اند تا با کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم، که در ساعات اخیر به اردو پیوسته، عکس یادگاری بگیرند. این تجمع به اندازه ای شلوغ و بی نظم شد که پلیس برای نجات اعضای تیم عربستانی مداخله کرد!

این استقبال حتی به اتوبوس تیم حامل النصر نیز رسید. اعضای این تیم برای بازی دوستانه مقابل گرانادا در حالی سوار بر اتوبوس شده بودند که موج عظیمی از جمعیت اتوبوس تیم عربستانی را احاطه و اسکورت می کرد. اینجا هم پلیس مجبور به مداخله شد و تیم النصر تحت حفاظت نیروهای پلیس به سمت زمین بازی حرکت کرد تا از بازیکنان و کادر فنی حفاظت شود.

اتفاق رخ داده برای تیم عربستانی در قلب اروپا و کشوری همانند اسپانیا که جزو ابرقدرت های فوتبال دنیاست و البته رونالدو چند فصلی در آنجا بازی و اقامت کرده، بسیار عجیب و حیرت انگیز است و بیش از هر چیزی ما را به یاد اتفاقات رخ داده در جریان حضور رونالدو در تهران می اندازد.

هنگامی که رونالدو به همراه تیم النصر برای برگزاری دیدار مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به ایران آمد، جمع کثیری از هواداران فوتبال و این ستاره پرتغالی در فرودگاه تجمع کرده و مسافت طولانی به دنبال اتوبوس حامل اعضای النصر دویدند.

همچنین هتل محل اقامت النصر در تهران در طول مدت حضور رونالدو به طور کامل در قرق هواداران قرار داشت و تعداد بسیاری یک شبانه روز در جلوی هتل و خیابان های اطرف اتراق کرده بودند تا ستاره محبوب خود را از نزدیک ببینند.

در آن ایام در نقد و نکوهش رفتار هواداران مطالب بسیاری مطرح شد و برخی از منتقدین و رسانه ها در مذمت این رفتار از هواداران انتقاد بسیاری کردند اما حالا با رفتار اسپانیایی ها پای چوبین تمامی آن انتقادات برملا شده.

کشوری در قلب اروپا که رونالدو چندین فصل در آن بازی و اقامت کرده، چنین رفتارهایی با شدت و غلظت بیشتر انجام می شود و همین نشان می دهد که جادوی فوتبال فراتر از کلیشه های رایج رفتاری و اخلاقی است. این ژست های قیم مابانه را دور بریزید، فوتبال قیم و مرشد نمی خواهد!

عکس| تکرار رفتار هواداران ایرانی در اسپانیا؛ همه به دنبال اتوبوس رونالدو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین